سیا والتون کیست؟ ماجرای آشنایی سیا والتون و تتلو

سیا والتون یکی از دوستان بسیار صمیمی و مهربان امیر حسین مقصودلو یا همان امیر تتلو معروف خودمان می باشد که رابطه بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند، این دو دوست شاید در وهله زمانی نامناسبی حتی با یکدیگر مشاجره نیز کرده اند اما در کل دوستان خوب و به درد بخوری برای هم می باشند، سیا والتون متاهل است و یک مغازه لباس فروشی دارد که اکثرا امیر تتلو لباس هایش را از آنجا تهیه می کند و پیج او را تبلیغ می کند تا طرفدانش نیز بتوانند مدل لباس های تتلو را با همان کیفیت و اصل بودن برای خودشان تهیه کنند.

سیا والتون کیست؟

سیا والتون کیست؟

سیا والتون یک مغازه لباس فروشی دارد که اجناس تماما اصل و برند می فروشد، امیر حسین مقصودلو یا امیر تتلو یکی از دوستان و طرفداران لباس های فروشگاه او می باشد، امیر و سیا دوستی بسیار خوب و استواری با یکدیگر دارند که سال هاست این دوستی استوار و پابرجا مانده است، در زمان نامناسبی دعوایی بین این دو دوست اتفاق افتاد که پایدار نبود و سرانجام به آشتی رسید.

سیا والتون متاهل است و عاشق همسرش می باشد، امیر تتلو لباس هایش را فقط از سیا والتون خریداری می کند، او طرفداران زیادی دارد که سعی می کنند مثل لباس های او خریداری کنند، اما چون مارک و برند او را پیدا نمی کنند اغلب فیک می خرند، تتلو بخاطر اینکه طرفدارانش بتوانند از لباس های او با مارک و برند اورجینال خریداری کنند از سیا والتون بسیار در پیجش تبلیغ می کند.

نسبت سیا والتون با امیر تتلو چیست؟

امیر تتلو یکی از بهترین و صمیمی ترین دوستان سیا والتون می باشد که تا امروزه روز دوستی خوب و پایداری داشته اند، طریقه آشنایی این دو دوست زمانی اتفاق افتاد که امیر تتلو برای خرید لباس همیشه مغازه سیا والتون را انتخاب می کرد. اکثر لباس هایش را از او می خرید، این رفاقت بسیار عمیق شد و تتلو همیشه پیج و مغازه لباس فروشی سیا را تبلیغ می کند.

همسر سیا والتون کیست؟

همسر سیا والتون یکی از دختران ترک می باشد او ایرانی نیست و تاکنون به ایران مسافرت نکرده است، او یک دختر مهربان می باشد که به دلیل احترام گذاشتن به دین همسرش جلوی دوربین پوشیده و روسری بر سر حضور پیدا می کند، در مقاله گفته شده است نام او سودا قاسمی می باشد اما اطلاعات دقیقی از این موضوع در دسترس نیست و صحت و سقم آن مشخص نمی باشد، امیر تتلو آن را زنداداش صدا می زند و در مقاله ای گفته شده است که تتلو به این زوج دوست داشتنی لقب زیباترین زن و شوهر دنیا را داده است و برایشان آرزوی خوشبختی و شادی همیشگی و سلامتی کرده است.

عکس سیا والتون

برای دیدن عکس های سیا والتون و عکس های او با امیر تتلو می توانیم خیلی راحت از طریق سرچ کردن در گوگل و یا مرورگر تلفن همراه و یا استفاده از نرم افزار هایی همچون اینستاگرام و یوتیوب نیز به آنها دست یابیم؛ تنها کافی است در مرورگر تلفن همراه نام او را وارد کرده و دکمه جستجو را بزنیم، همچنین در اینستاگرام نیز در قسمت ذره بین باید نام او را به صورت لاتین وارد کنیم تا با عکس های متعددی از او روبرو شویم.

پیج اینستاگرام سیا والتون چه نام دارد؟

پیج اینستاگرام سیا والتون چه نام دارد؟

اینستاگرام یک برنامه جهانی و معتبر است که تقریباً تمام افراد جامعه از این برنامه استفاده می کنند آنها عکس ها و فیلم های خودشان را در آنجا به اشتراک می‌ گذارند، این برنامه امروزه در بین جوانان بسیار جایگاه خوبی پیدا کرده است همچنین چهره های محبوب و سرشناس جوامع از این برنامه استفاده می کنند و راحت تر می توانند با طرفدارانشان در تماس باشند سیا والتون فوتبالیست بسیار حرفه‌ ای ایرانی نیز از اینستاگرام استفاده می کند آدرس پیج او siyawalton می باشد که حدود صد و پنجاه هزار نفر دنبال کننده دارد.

فروشگاه سیا والتون کجاست؟

آدرس فروشگاه سیا والتون در ترکیه می باشد، این فروشنده بسیار حرفه ای و زرنگ توانست با لباس های جنس عالی خود دل تتلو را ببرد و او را یکی از مشتریان ثابت خود کند، آدرس دقیق فروشگاه سیا والتون در پیج امیر تتلو موجود می باشد زیرا او برای طرفدارانش تبلیغات زیادی از این پیج انجام می دهد، سیا والتون لباس های مارک و زیبایی در فروشگاهش موجود دارد شما نیز اگر علاقه مند هستید لباس های او را ببینید می توانید به دنبال پیج اینستاگرام او سر بزنید و عکس لباس ها را مشاهده کنید.

شغل این فرد چیست؟

سیا والتون یکی از دوستان بسیار بسیار صمیمی تتلو می باشد که تا کنون دوستی خیلی نزدیکی با یکدیگر داشته اند، شغل سیا والتون فروشندگی در مغازه لباس فروشی می باشد البته این را هم باید گفت که او خود صاحب مغازه نیز می باشد، و اجناس مارک و برند را نیز در مغازه اش می فروشد که اکثر خریداران او تتلو و طرفدارانش می باشند، زیرا تتلو اینگونه لباس ها را می پسندد و طرفدارانش نیز از او الگو برداری می کنند و سعی بر این دارند لباس پوشیدن او را کپی کنند. او همچنین خود یکی از مدل های اینستاگرام می باشد.

ماجرای امیر تتلو با این شخص چه بود؟

تتلو با سیا والتون سر موضوع بسیار کوچکی به جرو بحث پرداختند و مشاجره این بین آن ها شکل گرفت، دعوای این دو دوست که تاکنون رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داشتند برای همه بسیار عجیب و غریب بود؛ علت این دعوا هنوز مشخص نشده است و تاکنون هیچ سایت و مقاله ای راجع به آن توضیحی نداده است، اما پس از اندى این دو دوست که مثل برادرند با یکدیگر آشتی کردند و تمام این ماجرا ها را فراموش کردند.

  • مدتی زیادی او برای امیر تتلو سایت تتل بت را تبلیغ می کرد که این کار برای او حواشی بسیاری را در پیش داشت.
این فرد چه حاشیه هایی داشته است؟

این فرد چه حاشیه هایی داشته است؟

سیا والتون یکی از رفقای امیر تتلو می باشد که همچون دوستش که پر حاشیه ترین رپر و خواننده زیر زمینی می باشد،حواشی زیادی دارد، او تاکنون بسیار زیاد بر طر زبان ها افتاده است، چه زمان مجردی اش و چه از زمانی که متاهل شده است، امیر تتلو یک فرد پر حاشیه است که تمام اطرافیان او نیز از این قاعده مستثنی نیستند و ناخواسته حواشی زیادی برایشان ساخته می شود.

چرا این فرد پس از جدا شدن کوروش از تتلو به تیم وی بازگشت؟

در این رابطه باید بگوییم که سیا والتون در جریان درگیری کوروش و تتلو از کوروش دفاع کرد و همین موضوع باعث ناراحتی تتلو شد و با یکدیگر قطع رابطه کردند. بعد از جنجال ها و حاشیه های این دو دوست تتلو نیز مدعی شد که سیا والتون به اشتباه خود پی می برد و به تیم برمی گردد.

مدتی بعد آن ها با هم عکسی منتشر کردند و تتلو در رابطه با آن نوشت که سیا برادر من می باشد و ما به همین راحتی از هم جدا نخواهیم شد. بعد از آن سیا والتون نیز به تیم تتلو برگشت و همانند قبل دوستی خود را با یکدیگر ادامه دادند. برخی از افراد مدعی می باشند که درگیری بین این دو دوست تنها برای ایجاد حاشیه بوده است.

به هر حال سیا والتون با عذرخواهی و اعلام پشیمانی نشان داد ک در رابطه با تتلو اشتباه کرده است. کوروش نیز در رابطه با برگشت او با تتلو گفت که این فرد ثبات ندارد و همیشه حرف خود را عوض می کند. به هر حال سیا والتون یکی از طرفداران تتلو می باشد که بسیار هم وی را دوست دارد.

تتلو نیز در رابطه با این فرد مدعی می باشد که بسیار دوست خوبی است. هم چنین این هنرمند بارها اعلام کرده که بسیاری از لباس های خود را از سیا والتون هدیه گرفته است. وی در رابطه با داستان کلاهبرداری های سیا والتون نیز اعلام پشیمانی کرد و مدعی شد که سوء تفاهم بوده است و از بازگشت او به تیم بسیار خوشحال می باشد.

درآمد سیا والتون از چه راهی و چقدر می باشد؟

سیا والتون که در ترکیه فروشگاه لباسی دارد معمولا از این طریق کسب درآمد می کند. وی در اینستاگرام با تبلیغات و فعالیت های زیاد توانست کار خود را رونق بدهد. این فرد بعد از آشنایی با تتلو به عنوان طراح لباس این خواننده معرفی شد و همین موضوع سبب گردید که بیش تر از قبل دیده بشود.

وی هم چنین اکنون برای طرفداران تتلو هم طراحی هایی را انجام می دهد و از این طریق مبالغ بسبار زیادی به دست می آورد. سیا والتون تا کنون لباس های زیادی به تتلو هدیه داده است اما بعد از تبلیغات برندش توسط این خواننده چندین برابر آن را به دست آورده است.

سیا والتون اکنون درآمد بسیار مناسبی دارد و می توان گفت که بیزینس خوبی را برای خود راه اندازی کرده است. متاسفانه اطلاعات کاملی از جزئیات دقیق ثروت و میزان درآمد او در دسترس نمی باشد اما طبق شواهد، وی از راه طراحی و فروش لباس مبالغ هنگفتی را به دست می آورد.

او هم چنین به دلیل معروف بودن در فضای مجازی از راه های دیگر هم کسب درآمد می کند و در واقع فعالیت های دیگری هم به جز شغل اصلی خود دارد. به هر حال سیا والتون بارها مدعی شده که به کار خود علاقه زیادی داشته و به همین دلیل مسیر برای او هموار شده و اکنون موقعیت و شرایط مناسبی را به دست آورده است.

نگاهی به حاشیه های سیا والتون

سیا والتون بعد از اعلام دوستی خود با تتلو درگیر حواشی زیادی شد. دلیل چنین موضوعی نیز این بود که او هم در جریان روابط این خواننده با دخترها و اتفاقاتی که در خانه او می افتد حضور داشته است. این فرد نیز به دلیل متاهل بودن در پی این شایعات با مشکلات زیادی رو به رو شد.

خود سیا والتون و تتلو نیز توضیح دادند که این اخبار شایعاتی بیش نیست. هم چنین تتلو از طرفداران خود خواست که به این گونه حواشی اهمیتی ندهند و برای سیا دردسر به وجود نیاورند. علاوه بر این سیا والتون بعد از جدایی با تتلو نیز شایعاتی را تجربه کرد اما این بار صحبتی نداشت.

وی در آن مدت سعی کرد که سکوت کند تا جنجال ها تمام بشود و بعد از آشتی اش با تتلو نیز همین اتفاق افتاد و تمامی شایعات تمام شد. به غیر از این دیگر خبر یا حاشیه ای برای وی به وجود نیامد. در واقع سیا والتون بعد از این که به تیم تتلو بازگشت سعی داشت طوری به فعالیت های خود ادامه بدهد که دوباره با مشکلی مواجه نشود.

این فرد مدعی می باشد که دیده شدن در فضای مجازی سختی های خود را دارد و هیچ گاه نمی توان به طور کامل جلوی اخبار دروغ را گرفت. وی هم چنین می گوید که این موضوعات تاثیرات منفی بسیاری در زندگی اش داشته و روزهای سختی را گذرانده است.

این فرد تا به امروز آهنگی هم خوانده است؟

فعالیت هنری سیا والتون در زمینه طراحی و تولید لباس می باشد و هیچ استعدادی در زمینه خوانندگی ندارد. در ابتدا که این فرد کنار امیر تتلو دیده شد بسیاری از افراد گمان کردند که او نیز خواننده یا آهنگ ساز می باشد اما بعد به عنوان طراح لباس این هنرمند معرفی شد.

سیا والتون فقط در شب عروسی خود به عنوان سرگرمی سعی داشت که یکی از موزیک های تتلو را بخواند. البته باید بگوییم که این موضوع تنها برای طنز و وقت گذرانی بود وگرنه وی هیچ ادعایی در این خصوص ندارد. علاوه بر این مدتی نیز شایعاتی مبنی بر همکاری او و تتلو منتشر شد.

در واقع این اخبار حاکی از آن بود که سیا والتون در مقابل پرداخت مبلغ پول بسیار زیادی به تتلو قرار است که با او در یک موزیک بخواند. این اخبار چند روزی در فضای مجازی وایرال شد اما در نهایت هر دو آن ها اعلام کردند که چنین چیزی حقیقت ندارد. در پی این ماجرا سیا گفت که تتلو در زمینه موزیک وخوانندگی بسیار قدرتمند می باشد. بنابراین حتی شنیدن چنین اخباری در رابطه با همکاری ما در زمینه خوانندگی بسیار خنده دارد می باشد.

به هر حال باید بگوییم که سیا والتون خواننده نیست و تاکنون موزیکی منتشر نکرده و قصد چنین کاری را هم ندارد. او در این رابطه معتقد است که استعدادش تنها در زمینه طراحی لباس می باشد و هیچ علاقه ای به فعالیت در زمینه هایی چون خوانندگی و موزیک ندارد.

آیا سیا والتون به تیم تتلو بازگشته است؟

او یکی از افرادی است که در تیم تتلو بود، اما در وهله زمانی به دلایل نامعلومی با تتلو دچار مشکل شد و مشاجره ای بین آن ها اتفاق افتاد، در هیچ مجله و سایت خبری از این مشکل صحبتی نشد ولی چندی بعد که ذهن ها آرام شد و خبر ها پایان یافت مجددا صحبت از آشتی کردن تتلو و سیا والتون شد، این دو دوست های بسیار خوبی برای هم می باشند که نتوانستند از یکدیگر دور باشند، تتلو تمام لباس هایش را از سیا تهیه می کند و همچنین به طرفدارانش او را معرفی می کند.

فیلم عروسی سیا والتون را در کجا مشاهده کنیم؟

امروزه فیلم های زیادی از قبیل فیلم های تاریخی احساسی خبری و طنز از طریق نرم افزارهایی همچون یوتیوب اینستاگرام و آپارات منتشر می‌شود که خیلی راحت می توانیم با ورود به این پلتفرم ها به فیلم مورد نظرمان دسترسی پیدا کنیم، والتون یکی از رفقای فابریک امیر تتلو می باشد که به تازگی ازدواج کرده است همسر او یک خانم ترک می باشد فیلم عروسی این زوج جوان و دوست داشتنی در نرم‌ افزار یوتیوب و اینستاگرام منتشر شده است برای دیدن این کلیپ می توانید در این چنین نرم‌ افزارها جستجو کنید همچنین می توانیم از طریق مرورگر تلفن همراه خود نیز این فیلم را ببینیم و از دیدن آن لذت ببریم.

سوالات متداول

سیا والتون و محمد صلاح پور دزدی کرده اند؟

بعد از دعوای سیا والتون و امیر تتلو برای این فرد حواشی زیادی به وجود آمد که برخی از آن ها توسط خود تتلو پخش شد و برخی دیگر را فن پیج های این خواننده افشا کردند. یکی از این موارد مربوط می شود به داستان دزدی او به همراه یکی از دوستانش به نام محمد صلاح پور که مدتی پیش بسیار جنجالی بود.

این اخبار حاکی از آن بود که این دو کلاهبردار می باشند و هر روز از افراد زیادی دزدی می کنند. حتی خود امیر تتلو نیز در یکی از ویدیوها این موضوع را بیان کرد. در واقع سیا والتون که در زمینه طراحی و تولید لباس فعالیت می کند به دلیل تبلیغات امیر تتلو پوشاک را با قیمت های بسیار زیادی به طرفداران این خواننده می فروشد.

بعد از درگیری این دو دوست امیر تتلو مدعی شد که لباس های وی کیفیت زیادی ندارند و تنها کاری که می کند کلاهبرداری است. به دنبال این ادعا اخبار زیادی در رابطه با هم دستی سیا والتون و محمد پور صلاح منتشر گردید که باعث پایین آمار فروش آن ها شد.

برخی از پیج ها و کانال ها سعی داشتند برای حمایت از امیر تتلو به افشاگری هایی در رابطه با سیا والتون بپردازند. این افراد دوخت و متریال کاری این هنرمند را زیر سوال بردند و تلاش داشتند که به طرفداران ثابت کنند پولی که می پردازند بسیار بیشتر از ارزش محصول می باشد.

به هر حال این اخبار تا زمانی که تتلو و سیا والتون با یکدیگر آشتی کنند ادامه داشت و مشکلات زیادی را برای این فرد به وجود آورد.

سیا والتون در گرجستان چه می کرد؟

سیا والتون ابتدا که فعالیت خود را در زمینه پوشاک آغاز کرد در گرجستان اقامت داشت. وی سعی می کرد تا از طریق اینستاگرام فروش خود را بیشتر کند اما بعد از آشنایی با امیر تتلو سرنوشتش تغییر کرد. این فرد مدتی را در گرجستان گذراند اما برای ادامه فعالیت خود به ترکیه رفت.

سیا والتون بعد از شروع فعالیتش تحت حمایت تتلو به بالاترین فروش خود رسید. وی در این رابطه می گوید که آشنایی با امیر تتلو باعث پیشرفت و دیده شدن هنر و محصولات وی شده است. سیا والتون در رابطه با زندگی در گرجستان می گوید که زندگی خوبی در آن کشور داشته اما اکنون شرایطش بسیار مناسب تر از قبل می باشد.

هم چنین این فرد مدعی می باشد که دیگر به گرجستان برنمی گردد و اگر قصد مهاجرت داشته باشد کشورهای اروپایی را برای فعالیت خود انتخاب خواهد کرد. در واقع گرجستان نقطه شروع سیا والتون برای فعالیت هایش بود و باعث شد که وی رو به جلو پیش برود اما اکنون او هدف های دیگری برای ادامه مسیر خود دارد.

این فرد هم چنان گاهی برای دیدن دوستان و آشنایان خود گاهی به گرجستان سفر می کند. وی در این خصوص می گوید که برای این کشور دلتنگ می شوم چرا که روزهای خوبی را هم در آن جا نیز داشته ام.

سوالات متداول

  1. سیا والتون کیست؟

    او یک مغازه لباس فروشی دارد که تمام اجناس او اصل و برند می باشد، امیر حسین مقصودلو یا امیر تتلو یکی از دوستان و طرفداران لباس های فروشگاه او می باشد، امیر تتلو لباس هایش را فقط از والتون خریداری می کند، او طرفداران زیادی دارد که سعی می کنند مثل لباس های او خریداری کنند، تتلو بخاطر اینکه طرفدارانش بتوانند از لباس های او با مارک و برند اورجینال خریداری کنند از والتون بسیار در پیجش تبلیغ می کند.

  2. آیدی پیج اینستاگرام سیا والتون چیست؟

    این برنامه امروزه در بین جوانان بسیار جایگاه خوبی پیدا کرده است همچنین چهره های محبوب و سرشناس جوامع از این برنامه استفاده می کنند و راحت تر می توانند با طرفدارانشان در تماس باشند والتون فوتبالیست بسیار حرفه‌ ای ایرانی نیز از اینستاگرام استفاده می کند آدرس پیج او siyawalton می باشد.

  3. شغل سیا والتون چیست؟

    شغل او فروشندگی در مغازه لباس فروشی می باشد البته این را هم باید گفت که او خود صاحب مغازه نیز می باشد، و اجناس مارک و برند را نیز در مغازه اش می فروشد که اکثر خریداران او تتلو و طرفدارانش می باشند، زیرا تتلو اینگونه لباس ها را می پسندد و طرفدارانش نیز از او الگو برداری می کنند.

  4. نسبت امیر تتلو و سیا والتون چیست؟

    والتون و تتلو دوستان بسیار یمی با هم می باشند، که از طریق همین شغل والتون با یکدیگر آشنا شدند، تتل اکثر لباس هایش را از والتون خریداری می کند و به هوادارانش نیز او را معرفی می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید