بیوگرافی سلمان خان + لیست فیلم های سلمان خان

سلمان خان از جمله بازیگران هندی است که احتمالا شما نیز حداقل یک بار فیلم های سینمایی و سریال هایی که او در آنها نقش آفرینی نموده را مشاهده کرده اید و با میزان استعداد و توانایی او آشنا هستید. می دانید که تا چه اندازه می توان پیگیر فعالیت ها و کار های هنری به ثبت رسیده در کارنامه هنری این بازیگر بود و او را بیش از گذشته دنبال نمود و از میزان استعداد و توانایی او بهره برد.

این بازیگر را به عنوان الگو هنری قابل ستایش می توان انتخاب نمود و همین طور پا جای پای او نهاد. از این رو اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره این فرد هستید پیشنهاد ما این است که در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات کافی را درباره این سلبریتی پر طرفدار در اختیارتان قرار دهیم.

سلمان خان کیست؟

سلمان خان کیست؟

عبد الرشید سلیم سلمان در تاریخ ۲۷ام دسامبر و در سال ۱۹۶۵ متولد شده است و یکی از پر طرفدار ترین بازیگران هندی مرد است؛ که در حوزه هایی چون بازیگری و تهیه کنندگی به فعالیت پرداخته و نقش مثبتی در ارتقای سطح کیفی آثار به ثبت رسیده در کارنامه هنری خود داشته است. او نزدیک به سه دهه در عرصه های نامبرده فعالیت داشته است و در این سه دهه موفق شده جوایز متعددی کسب نماید و در لیست بهترین بازیگران هندی قرار بگیرد. به هر حال زمانی که لیست بهترین و تاثیر گذار ترین بازیگران هندی را مشاهده نمایید نام این بازیگر در این لیست به چشم خواهد خورد که خود نشان از میزان قدرت ایفای نقش او دارد‌.

مطابق فهرست فوربز در سال ۲۰۱۸ از میان ۱۰۰ سلبریتی موجود که بیشترین دستمزد را دریافت می کنند سلمان خان یکی از ثروتمندترین این افراد می باشد. او در برنامه های تلویزیونی و برنامه های زنده تلویزیونی حضور داشته و به افزایش جذابیت این برنامه ها کمک نموده است. فیلم های سینمایی این بازیگر نیز فروش بالایی داشته است که نشان دهنده جذابیت این بازیگر دارد‌.

سلمان خان در چه فیلم هایی ایفای نقش کرده است؟

در ادامه مطلب راجع به تمام فیلم هایی که این بازیگر در آنها نقش آفرینی نموده است اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. فیلم هایی که در ادامه معرفی خواهیم نمود اولین فیلم های سینمایی است که او در آن ها بازی کرده است و موفق شده با نقش آفرینی در آن ها به شهرت بیشتری دست پیدا کند پس در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با این فیلم ها بیشتر آشنا شوید.

یک همسر باید مثل این باشد ۱۹۸۸

یک همسر باید مثل این باشد نام اولین فیلم سینمایی است که این بازیگر در آن به ایفای نقش نموده و تاثیر بسیاری بر ارتقای جایگاه خود در سینما هند گذاشته است‌‌. این فیلم سینمایی محصول سال ۱۹۸۸ می باشد‌.

دوست دارم ۱۹۸۹

دوستت دارم نام فیلم سینمایی منتشر شده در سال ۱۹۸۹ می باشد‌. این فیلم سینمایی در ژانر رمانتیک و عاشقانه بوده و این بازیگر با حضور خود در این اثر یه جذابیت آن افزوده است‌.

قربانی ۱۹۹۱

فیلم سینمایی قربانی در سال ۱۹۹۱ ساخته و تولید شده است و یکی از جذاب ترین آثار به ثبت رسیده در کارنامه هنری این بازیگر می باشد.

عشق ۱۹۹۱

عشق نام فیلم سینمایی دیگری است که این بازیگر در آن ایفای نقش نموده و موفق شده با ایفای نقش در این فیلم سینمایی بار دیگر استعداد و توانایی خود را به اثبات برساند.

من برای تو چه کسی هستم ۱۹۹۴

من برای تو چه کسی هستم نام فیلم سینمایی بسیار معروف و پر طرفداری است که در سال ۱۹۹۴ از این بازیگر ساخته و به تولید رسید و باعث جلب توجه عده زیادی از افراد شد.

عکس های این بازیگر را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های این بازیگر را در کجا مشاهده کنیم؟

هم اکنون به خاطر تعدد فیلم های سینمایی منتشر شده و به تولید رسیده از این بازیگر انتظار می رود که تعدد ویدیو و عکس های منتشر شده از این بازیگر که از زیبا ترین بازیگران هندی نیز بسیار زیاد باشد. اگر نام این هنرمند را در اینترنت جستجو کنید متوجه خواهید شد که عکس های بسیاری از این بازیگر در دست می باشد. پس پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال مشاهده عکس های بیشتری از او هستید تنها به سایت های معتبر مراجعه کنید و به مشاهده عکس های منتشر شده بپردازید‌.

پیج اینستاگرام این بازیگر چیست؟

با توجه به آنکه بازیگر یکی از قدیمی ترین بازیگران سینمای هند می باشد که بسیار کم در فضای مجازی شاهد فعالیت او می باشیم. به همین دلیل شما اگر به دنبال پیج اینستاگرام این بازیگر هستید، تنها می‌ توانید فن پیج هایی را که برای او راه اندازی شده را دنبال کنید تا از تمامی عکس ها و ویدیو هایی که از او منتشر می شود باز نمانید و بیشتر از این بازیگر اطلاعات مطلوب خود را به دست آورید‌.

درآمد سلمان خان چقدر است؟

طی سال ها فعالیت بسیار حرفه ای این بازیگر درآمد او به یکباره افزایش چشمگیری پیدا کرد و باعث شد او تبدیل به یکی از ثروتمند ترین بازیگران هند شود. او از طریق بازی در هر فیلم سینمایی مبلغ دستمزد بسیار زیادی کسب می نماید و همین جایگاه او را در سینما و تلویزیون هند بسیار ارتقا ببخشد.

سلمان خان چه حاشیه هایی داشته است؟

این هنرمند در سال ها فعالیت خود با حواشی متعددی رو به رو بوده است. از جمله این حواشی می توان به قتل ۵ نفر توسط او اشاره نمود که به عنوان قتل غیر عمد شناخته شد و محکومیت او در دادگاه لغو شد‌.

دیدار سلمان خان و رونالدو

دیدار سلمان خان و رونالدو

مدتی پیش در جشنواره فیلمی که در کشور عربستان برگزار شد چهره های معروف سینمایی و ورزشی حضور داشتند. سلمان خان هم جزو نفراتی بود که در این جشنواره شرکت کرده بود. اما بی اعتنایی او به فوتبالیست بزرگ و پرطرفدار در جهان یعنی کریستیانو رونالدو با حاشیه هایی همراه بود. برخی هم برعکس این موضوع را دیدند و آن را بی اعتنایی رونالدو در زمان عبور به همراه همسرش از کنار سلمان خان عنوان کردند.

پس از آن ویدیویی دیگر منتشر شد که این بازیگر هندی را در کنار رونالدو در حال گپ زدن و خندیدن نشان می داد. همچنین در ویدئویی دیگر در طول مسابقه بوکسی که برگزار شد رونالدو و جورجینا در کنار سلمان خان نشسته و ‌مشغول تماشای مسابقه بوکس هستند. باز هم برخی کاربران فضای مجازی گفتند که رونالدو در جریان مسابقه بوکس که در عربستان بین تایسون فیوری و فرانسیس انگانو برگزار شد، به سلمان خان بی اعتنا بوده است.

آن دسته از کاربران فضای مجازی که طرفدار رونالدو بودند سلمان خان را مورد تمسخر قرار دادند و او را مشابه کاراکتر فرعی فیلم دانستند. برخی دیگر هم که طرفدار سلمان خان بودند رونالدو را کم اهمیت و بازیکنی رو به افول دانستند. اما با وجود این فیلم ها و عکس ها رونالدو آدمی نیست که به کسی بی احترامی کند یا بخواهد با نادیده گرفتن سلمان خان او را مورد تمسخر قرار دهد. شاید اصلا این فوتبالیست پرتغالی، فیلم های او را ندیده و او را نمی شناسند که اصلا بعید به نظر نمی رسد.

سلمان خان تا کنون چه جوایزی دریافت کرده است؟

نخستین فیلم کمدی که این بازیگر هندی در آن به ایفای نقش پرداخت به کسب سه جایزه ملی برای این بازیگر منتهی شد. این موضوع باعث شد که او بعد از آن نیز با ایفای نقش در فیلم های سینمایی با کیفیت به جوایز بیشتری دست پیدا کند.

اولین فیلم سلمان خان کدام بود؟

اولین فیلم سلمان خان کدام بود؟

اولین فیلم سینمایی که سلمان خان در نقش آفرین بوده است به نام یک همسر باید مثل این باشد هست این فیلم سینمایی در سال ۱۹۸۸ ساخته شده است. کارگردان این فیلم سینمایی دیپاک شیوداسانی است و بازیگران بسیار توانمند و معروفی در این فیلم سینمایی نقش آفرینی نمودن و توانسته اند که به جذابیت این فیلم بیافزایند.

دین سلمان خان چیست؟

این بازیگر هندی چندین بار در مصاحبه های متنوع اعلام نموده است که دین او مسلمان هندو می باشد و به خاطر همین او یکی از بازیگران هندی مسلمان است که اعتقادات خاص خود را دارد‌‌. او به هر حال بر دین خود پایبند بوده و دین خود را با اختیار خود انتخاب نموده است.

ثروت سلمان خان چقدر است؟

ثروت سلمان خان از حواشی بسیار مورد سوال و مورد توجه در کشور هند بوده است. زیرا افراد زیادی همیشه کنجکاو بوده اند بدانند که چطور ممکن است این بازیگر تا این اندازه ثروتمند و پولدار باشد و بتواند تا این اندازه فرد موفقی برای کشور و به خصوص جامعه هنرمندان باشد. از این رو همیشه در تیتر اخبار مهم گمانه زنی هایی درباره ثروت این هنرمند به چشم می خورد. به هر حال او یکی از ثروتمند ترین بازیگران کشور هند شناخته شده است.

فیلم های سلمان خان را از چگونه دانلود کنیم؟

شما هم اکنون می توانید فیلم های سلمان خان را از سایت های معتبر مشاهده نمایید و این چنین اطلاعات لازم را از تمامی فیلم های این سلبریتی به دست آورید. فیلم های این سلبریتی به خاطر میزان طرفدارانی که با او همراه بوده اند همیشه آمار مشاهده و دانلود بالایی داشته و با میزان جذابیت زیادی همراه بوده است.

فیلم های سلمان خان با توجه به داستان بسیار پیوسته و جذاب و روایت بسیار حساب شده همیشه از جذابیت بالایی برخوردار بوده است. او نقش آفرینی بسیار خوبی را همیشه ارائه داده است و موفق شده به عنوان یکی از بازیگران موفق کشور هند عملکرد جذابی داشته باشد و مخاطب را همواره با خود همراه نماید.

همسر سلمان خان کیست؟

همسر سلمان خان کیست؟

متاسفانه اطلاعاتی درباره همسر این هنرمند در دست نیست و نمی دانیم که همسر او چه کسی است و یا چه زمانی با هم دیگر ازدواج کرده اند. در صورت به دست رسیدن اطلاعات جدید حتما آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

سلمان خان در چه سریال هایی بازی کرده است؟

سلمان خان از جذاب ترین بازیگران سینمای هند است که در چندین فیلم و سریال در سینمای این کشور ایفای نقش کرده است. این بازیگر هندی در طول سال های فعالیت خود در نقش های متفاوتی ظاهر شده است. گاهی او را در فیلم های اکشن و در نقش های خشن و جنگجو می بینیم و گاهی در فیلم های کمدی با ایفای نقش های طنز سعی در خنداندن مخاطبان خود دارد.

اما به جز فیلم هایی که بارها او را برنده جوایز سینمای هند و حتی جوایز بین المللی کرده است، او در چند سریال موفق نیز حضور داشته است. برخی از معروف ترین و محبوب ترین این سریال ها را در این بخش معرفی خواهیم کرد.

سریال بیگ باس

یکی از معروف ترین و موفق ترین سریال های تلویزیونی این بازیگر سرشناس هندی Bigg Boss نام دارد. این برنامه در واقع یک ریلیتی شو است که در چندین فصل از تلویزیون این کشور پخش شده است. در این برنامه تعدادی شرکت کننده به عنوان همخانه حضور دارند که هر هفته یکی از آن ها باید بازی را ترک کند.

سریال فیر فاکتور

سریالی با نام Fear Factor: Khatron Ke Khiladi یک سریال دیگر است که این بازیگر هندی در آن حضور دارد. این سریال نیز مانند بیگ باس یک ریلیتی شو است که چند فصل دارد. این برنامه در واقع تقلیدی از Fear Factor آمریکایی است.

سلمان خان و آیشواریا چه رابطه ای دارند؟

سلمان خان و آیشواریا چه رابطه ای دارند؟

او و آیشواریا رای حدود بیست سال پیش با هم رابطه عاشقانه ای داشتند که این رابطه تقریبا دو سال طول کشید. گرچه رابطه بین این دو بازیگر معروف و پرطرفدار هندی حاشیه زیادی به همراه نداشت؛ اما جدایی آن ها از یکدیگر پس از دو سال موجب انتشار شایعات و اخبار ضد و نقیضی در مورد رابطه آن ها شد.

به تازگی در یک مصاحبه، مجری برنامه از آیشواریا در مورد این رابطه و دلایل جدایی آن ها سوالاتی پرسید. اما این بازیگر سرشناس هندی تمایلی به پاسخ ‌دادن به این سوالات نداشت. او گفت این مربوط به گذشته است و دلش نمی خواهد در مورد آن صحبت کند.

او همچنین اضافه کرد که اینکه در مورد این مسئله صحبت نمی کند به این دلیل است که آن رابطه و مسائل پیرامون آن، تنها به او مربوط نمی شود. یک‌ طرف این ماجرا سلمان خان است که حتما او و خانواده اش دوست ندارند در مورد این موضوع که مربوط به سال ها پیش است، صحبتی در بین عموم مردم پخش شود.

اما صحبت هایی که در همان سال ها در مورد این رابطه مطرح شد این بود که آیشواریا توصیه هایی از طرف آشنایان خود برای جدا شدن از این بازیگر و ‌ادامه ندادن این رابطه داشت. طوری که کم کم این رابطه سرد شد و در سال ۲۰۰۱ شایعات زیادی در مورد اختلافات اساسی بین این زوج مطرح می شد.

در آن زمان گفته می شد حتی سلمان خان برای خواستگاری از آیشواریا به منزل او رفته اما با جواب منفی و بی اعتنایی او مواجه شده است. سال ۲۰۰۲ این زوج که برخی فکر می کردند به زودی با هم ازدواج خواهند کرد، از همدیگر جدا شدند. در آن زمان سلمان خان دلیل جدایی شان را اختلافات و دعواهای معمول بین افراد عنوان کرد. از آن طرف آیشواریا او را متهم به آزار جسمی و مسائل دیگری کرد که توسط این بازیگر هندی تکذیب شد.

اخیرا دیده شدن این دو نفر در یک مراسم فرهنگی در بمبئی و انتشار تصویر آن ها در یک قاب موج جدیدی از شایعات را در فضای مجازی به راه انداخت. آیشواریا به همراه دخترش آرادیا و سلمان خان به تنهایی در این مراسم حضور پیدا کردند.

سلمان خان چه فیلم های جنگی بازی کرده است؟

سلمان خان چه فیلم های جنگی بازی کرده است؟

بیشتر طرفداران این بازیگر او را به واسطه فیلم های اکشن می شناسند و دوست دارند. برای دیدن فیلم هندی سلمان خان جنگی بزن بزن می توانید فیلم هایی مانند فیلم هندی سلمان خان جدید به نام تایگر 3 که داستان رویایی او با افرادی خطرناک و جنگ با این افراد است را مشاهده کنید. به جز این فیلم چند فیلم هندی سلمان خان جنگی به یادماندنی دیگر هم مانندveer Tiger Zinda Hai و Pathaan هم از جمله فیلم های جنگی محبوب این بازیگر هستند.

جدید ترین فیلم های سلمان خان کدامند؟

سلمان خان حدود یک ماه پیش اکران جدیدترین فیلم خود به نام Tiger 3 را داشت که با استقبال بی نظیری مواجه شد. اگر به دنبال تماشای فیلم هندی سلمان خان از نوع اکشن هستید حتما فیلم ببر 3 را ببینید. از بازیگران دیگر این فیلم می توان به کاترینا کیف و عمران هاشمی اشاره کرد. این فیلم جدیدترین و خطرناک ترین فیلم سلمان خان است که دوبله شده آن هم در سایت های فیلم موجود است.

فیلم دیگری که در سال گذشته از این بازیگر پخش شد فیلم کمدی اکشن Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan بود. ترجمه فارسی این فیلم گاهی برادر کسی گاهی عشق کسی است. این فیلم هندی سلمان خان عاشقانه جدید را می توانید با دوبله فارسی در سایت های معتبر دانلود فیلم بیابید.

سوالات متداول

  1. سلمان خان کیست؟

    سلمان خان یکی از بازیگران مطرح کشور هند است.

  2. همسر سلمان خان کیست؟

    تا کنون اطلاعاتی از همسر او منتشر نشده است‌.

  3. دین سلمان خان چیست؟

    دین سلمان خان مسلمان هندو است‌.

  4. نام نخستین فیلم سینمایی سلمان خان چیست؟

    یک همسر باید مثل این باشد نام نخستین فیلم سینمایی این بازیگر می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید