کراش های جذاب سال 2021 چه کسانی هستند؟ بیوگرافی به همراه عکس

در این مقاله تصمیم داریم بعد از بررسی معنی کراش پیرامون موضوع جذاب علاقه به سلبریتی های آمریکایی و کره ای و ایرانی و یا ترکی صحبت کنیم و کراش های جذاب را که مردم نسبت به این سلبریتی ها دارند، معرفی نمایم. به خاطر آنکه امروزه بیشتر مردم توجه زیادی به سلبریتی ها و خوانندگان و بازیگران نشان داده اند، چهره های جذاب این افراد مورد توجه بیشتر مردم سراسر جهان قرار گرفته است و به همین دلیل این کراش های جذاب نزد مردم بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته اند. پس تا انتها همراه ما باشید تا اطلاعاتی پیرامون معرفی این افراد در اختیارتان قرار دهیم.

کراش های جذاب امریکایی

کراش های جذاب امریکایی

بازیگران و خوانندگان آمریکایی و افرادی که در سینما هالیوود در حال فعالیت می باشند، چهره بسیار جذاب و موقعیت و شهرت چشمگیری دارند و به خاطر همین بیشتر کراش های جذاب آمریکایی، بازیگران سینما هالیوود این کشور می باشند. افرادی مانند جانی دپ و برد پیت و تام کروز همه بازیگرانی هستند که چهره بسیار جذابی دارند و حتی با گذشت زمان و بالا رفتن سن این افراد از جذابیت آنها کاسته نشده و حتی به محبوبیت آنها نیز اضافه شده است.

کراش های جذاب آمریکایی آنقدر زیاد اند که بنا به سلیقه و مدل شخصیتی هر فرد، محدوده مشخص و خاصی برای انتخاب آنها وجود ندارد. اما می‌ توان گفت که بازیگران هالیوود از جمله افرادی هستند که در طول زمان به عنوان جذاب ترین کراش های آمریکایی شناخته می شوند و تا مدت ها طبق نظر و رای مردم با همین عنوان شناخته می شوند.

تام هاردی یکی از جذاب ترین بازیگران هالیوود می باشد. تام هاردی در تاریخ پانزدهم سپتامبر سال ۱۹۷۷ متولد شده است و به عنوان بازیگر در تئاتر و سینما در حال فعالیت می باشد. بدون شک او در لیست کراش های معروف مرد آمریکایی شناخته می‌ شود و در لیست محبوب ترین بازیگران و سلبریتی های هالیوود شناخته شده است.

ایان سامر هلدر بازیگر آمریکایی می باشد که به عنوان یکی از جذاب ترین کراش های آمریکایی شناخته شده است. بیشتر شهرت او به خاطر نقش آفرینی در سریال خاطرات خون آشام به دست آمد و تا هم اکنون نیز، جذابیت و محبوبیت او چندین برابر شده است. او در تاریخ هشتم دسامبر سال ۱۹۷۸ متولد شده است و هم اکنون نیز در حال فعالیت در عرصه بازیگری می باشد.

کراش های جذاب کره ای

بازیگر ها و سلبریتی های کره ای یکی از کراش های جذاب مردم سراسر دنیا می باشند. اگر شما به فیلم های سینمایی و سریال های کره ای نگاهی انداخته باشید، متوجه می‌ شوید که بازیگر های کره‌ ای چهره بسیار جذابی دارند و بسیاری از آنها نه تنها در خود کشور کره بلکه در ایران و دیگر کشورهای جهان طرفداران زیادی پیدا کرده اند. به هر حال در این قسمت چند تن از سلبریتی های جذاب کره‌ ای که یکی از کراش های جذاب مردم سراسر جهان شده اند را معرفی خواهیم نمود.

لی مین هو

برای مثال لی مین هو یکی از جذاب ترین بازیگران کشور کره جنوبی می باشد که متولد شهر سئول است. او در تاریخ بیست و دوم ماه ژوئن در سال ۱۹۸۷ متولد شده است و هم اکنون ۳۴ سال سن دارد‌. این بازیگر از طریق نقش‌ آفرینی در سریال پسران برتر از گل به شهرت بسیار زیادی دست یافت و بعد از آن در سریال شکارچی شهر و وارثان و افسانه دریای آبی و سریال سرنوشت، شهرت خود را چندین برابر نمود. این بازیگر هم اکنون در حال نقش افرینی در دیگر سریال های جذاب کره ای می باشد.

جی چانگ ووک

جی چانگ-ووک نام بازیگر و خواننده مرد کره جنوبی می باشد که فعالیت خود در این حیطه را از سال ۲۰۰۶ آغاز نمود. او در همان سال شروع فعالیتش، به خاطر چهره جذاب و بازی خوبش محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد و از همان سال شهرت او بسیار زیاد شد. او اندام ورزشکارانه و چهره زیبایی دارد و به خاطر همین است که محبوبیت این بازیگر همچنان در حال افزایش می باشد. او در تاریخ پنجم ماه ژوئن در سال ۱۹۸۷ متولد شده است.

پارک هی مین

پارک هی مین میکاپ آرتیست کشور کره جنوبی می باشد که هم اکنون در اینستاگرام و یوتیوب، شهرت بسیار زیادی به دست آورده است. این بازیگر در اینستاگرام در حدود هشت میلیون مخاطب و طرفدار دارد و توانسته توجه عده زیادی از کاربران این شبکه مجازی را به خود جلب نماید. پونی در سال ۱۹۹۰ به دنیا آمده و هم اکنون در کشور کره جنوبی زندگی می کند. این میکاپ آرتیست پوست بسیار زیبایی دارد و به خاطر زیبایی پوستش مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. او تمام روش هایی که برای زیبا سازی پوست خود انجام می دهد را در اینستاگرام و یوتیوب با مخاطبان خود به اشتراک می‌ گذارد و آرایش و میکاپ خود را به سبک کشور کره به طرفداران خود و کاربرانی که او را دنبال می کنند، آموزش می دهد.

کراش های جذاب ایرانی
عکس پروفایل پسر خوشگل

کراش های جذاب ایرانی

بازیگران و خوانندگان بسیاری در ایران زندگی می‌ کنند که کراش های جذاب دختران و پسران این کشور می باشند و نمی توان از زیبایی و جذابیت آنها به سادگی گذشت. زیرا سلبریتی ها علاوه بر ظاهر جذاب و موقعیت اجتماعی بسیار خوب، ثروت و شهرت بسیار زیادی دارند و هر کسی را شیفته خود می کنند. به همین دلیل است که سلبریتی های ایرانی نه تنها برای مردم ایران بلکه برای مردمان سراسر جهان نیز مورد توجه قرار گرفته اند و بسیاری از افراد به آنها علاقه مند شده اند.

  • ترلان پروانه بازیگر زیبا و جذاب ایرانی می باشد که تا کنون در مسابقه های زیبایی شرکت کرده و به عنوان یکی از زیباترین و جذاب ترین دختران دنیا شناخته شده است و در تاریخ هجدهم تیرماه در سال ۱۳۷۷ متولد شده است و زاده شهر شیراز است و به عنوان بازیگر در ایران به ثروت شهرت زیادی رسیده است و هم اکنون از جمله جذاب ترین کراش های ایرانی به شمار می رود.
  • الناز شاکر دوست در تاریخ هفتم تیرماه در سال ۱۳۶۳ متولد شده است و به عنوان بازیگر در سریال و فیلم های سینمایی و در تئاتر به شهرت و ثروت بسیار بالایی دست پیدا کرده است. او فعالیت در حرفه بازیگری را از ۱۹ سالگی آغاز نمود و در سال ۱۳۸۳ با نقش آفرینی در فیلم گل یخ به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.
  • بهرام رادان در تاریخ هشتم اردیبهشت در سال ۱۳۵۸ به دنیا آمده و زاده شهر تهران است‌. او به عنوان خواننده و بازیگر و تهیه کننده موسیقی شناخته شده است و از این طریق درآمد بسیار زیادی به دست آورده است. او در فیلم های سینمایی و سریال های بسیار با کیفیت به نقش آفرینی پرداخته است و هم اکنون نیز به عنوان یکی از جذاب ترین چهره های سینما در حیطه و عرصه مدلینگ نیز در حال فعالیت می باشد و به خاطر چهره زیبا و جذابی که دارد به عنوان یکی از جذاب ترین کراش های ایرانی شناخته شده است.
  • شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون کشور ایران می باشد که در تاریخ چهاردهم بهمن ماه در سال ۱۳۵۲ متولد شده است و به عنوان کارگردان و تهیه کننده و مجری و گوینده و بازیگر ایرانی شناخته شده و فعالیت خود در این حرفه را از سال ۱۳۸۷ با بازی و نقش آفرینی در فیلم سینمایی سوپر استار آغاز نمود. این بازیگر به عنوان یکی از جذاب ترین بازیگران ایرانی شناخته شده است که کمتر ایرانی را می‌توان یافت که بر روی شهاب حسینی کراش نداشته باشد.
  • حامد بهداد یکی از بازیگران قدیمی و معروف ایرانی می باشد که چهره و استایل بسیار شیک و جذابی دارد. این بازیگر در تاریخ ۲۶ام آبان ماه سال ۱۳۵۲ متولد شده است و از همان زمانی که فعالیت در حرفه بازیگری را آغاز نمود، توانست به معروفیت و شهرت بسیار زیادی دست پیدا کند. او به خاطر چهره جذابی که دارد هم اکنون به عنوان یکی از کراش های جذاب ایرانی شناخته شده است که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان طرفداران خود را دارد‌.
کراش های جذاب عرب

کراش های جذاب عرب

در این قسمت می خواهیم چند تن از کراش های جذاب عرب را خدمتتان معرفی نماییم. کراش های جذاب عرب مورد استقبال جهانی قرار گرفته اند و نه تنها در کشور های عربی، بلکه در کشور های غرب و شرق جهان مانند هندوستان و ایران و آمریکا و اروپا مورد توجه قرار گرفته اند. این افراد چهره بسیار جذابی دارند و اگر شما نیز این سلبریتی ها را مشاهده نمایید، متوجه جذابیت بیش از اندازه این افراد می شوید. به همین دلیل در این قسمت می خواهیم چند تن از این افراد را خدمتتان معرفی کنیم تا با آنها بیشتر آشنا شوید.

  • نانسی عجرم ای که از زیبا ترین و جذاب ترین خوانندگان کشور لبنان به شمار می رود که به عنوان زیباترین زن عربی شناخته شده است و در سال ۱۹۸۳ در کشور لبنان متولد شده است. او بعد از آنکه فعالیت در حرفه خوانندگی را آغاز نمود، به سرعت به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کرد. این خواننده برنده چندین جایزه بین المللی در عرصه موسیقی شده است و همچنان پیشرفت و موفقیت در این حرفه را ادامه داده است.
  • میریام فارس یکی از بازیگران و خوانندگان لبنانی می باشد که در سال ۱۹۸۳ در این کشور متولد شده است. این خواننده به خاطر زیبایی بیش از اندازه اش به عنوان یکی از مدل های کشور لبنان نیز در حال فعالیت می باشد و در این عرصه به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کرده است. این مدل لبنانی به خاطر زیبایی و جذابیت بیش از اندازه اش، به عنوان یکی از کراش های جذاب این کشور شناخته شده است. او نه تنها در لبنان، بلکه در سراسر جهان شهرت بالایی به دست آورده است.
  • سیرین نام یکی از سلبریتی های بیروت می باشد که در یک خانواده مسیحی متولد شده است. او هم اکنون ۴۳ سال سن دارد و به عنوان یکی از مدل های جذاب دنیا شناخته شده است. زیبایی او به اندازه‌ ای است که هیچکس گمان نمی‌ کند که او بالای ۴۰ سال سن دارد و همه فکر می‌ کنند که او در حدود ۳۰ سال سن دارد.

کراش های جذاب ترک

کراش های جذاب جدید ترکیه به قدری توانسته اند در سراسر جهان به شهرت برسند. می‌ توان آنها را کراش های جذاب جهانی دانست و البته برخی از کراش های جذاب ترک بسیار قدیمی اند و در طی چند سال اخیر توانسته اند همچنان محبوب و مشهور باقی بمانند. بازیگران زیاد در کشور ترکیه زندگی می کنند که چهره بسیار جذابی دارند. این بازیگران نه تنها در این کشور بلکه در ایران و یا کشور های خاورمیانه یا حتی در جهان طرفداران بسیاری به دست آورده اند و می توان آنها را کراش های جذاب جهان دانست.

  • هانده آرچل بازیگر بسیار جذاب ترکیه می باشد که بسیار ساده و مهربان و زیبا است. این بازیگر چندین سال است که در حال فعالیت در ترکیه می باشد و توانسته نه تنها در حرفه بازیگری بلکه در حرفه مجری و گویندگی و همین‌طور در عرصه مدلینگ به فعالیت بپردازد. این بازیگر ترکی هم اکنون ۲۸ سال سن دارد و توانسته شهرت بسیار زیادی در سراسر جهان به دست آورد.
  • کرم بورسین را می توان از کراش های جذاب ترکیه دانست که در طول سال‌ های فعالیتش توانسته به عنوان کراش جذاب ترکیه در فیلم های زیادی به ایفای نقش بپردازد. هم اکنون نیز این بازیگر در حدود ۳۳ سال سن دارد و با هانده آرچل در رابطه می باشد.
  • بوراک ازویچ ظاهر بسیار جذابی دارد و یکی از اصیل ترین بازیگران کشور ترکیه به شمار می رود. این بازیگر چند سالی است که متاهل شده است و صاحب یک فرزند می‌ باشد اما هنوز که هنوز است کراش ترکیه ای و بسیار جذابی به شمار می رود که توجه بسیاری از مردم ترکیه و ایران را به خود جلب نموده است.
کراش های جذاب اینستاگرام

کراش های جذاب اینستاگرام

کراش های جذاب در یوتیوب اینستاگرام آنقدر طرفدار پیدا کرده اند که تعداد فالوور بسیار بالایی دارند. افرادی مانند نیلی افشار و مهلقا جابری و نیلوفر بهبودی از جمله کراش های جذاب اینستاگرام و یوتیوب می باشند که روز به روز به محبوبیت و شهرت آنها افزوده می شود. این سلبریتی ها را در این قسمت به شما معرفی می نماییم تا شما نیز با این که کراش‌های جذاب آشنا شوید.

  • نیلی افشار در سال ۱۳۷۳ در شهر کرج زاده شده است. او در حرفه رقص و کارگردانی و مدلینگ و طراحی در حال فعالیت می باشد و به عنوان یکی از جذاب ترین مدل های ایرانی در ترکیه در حال کسب درآمد است. او به خاطر حاشیه های زیادی که با پویان مختاری داشت به شهرت زیادی دست پیدا کرده و هم اکنون نیز از جمله کراش های جذاب ایرانی به شمار می‌ رود.
  • نیلوفر بهبودی نیز از جذاب ترین کراش های ایرانی به شمار می‌ رود که در حرفه مدلینگ در حال فعالیت است و در سال ۱۳۷۴ در شهر تهران متولد شده است و چهره بسیار زیبا و جذابی دارد و از قد بلندی نیز برخوردار می‌باشد و در شبکه‌ های مجازی مانند اینستاگرام یوتیوب در حال کسب درآمد کسب شهرت می باشد و توانسته از این طریق فالوور بسیار زیادی را کسب نماید و یکی از جذاب ترین کراش های ایرانی شود.
  • مه لقا جابری از جمله جذاب ترین و زیباترین زنان ایرانی است. این مدل ایرانی چهره بسیار زیبایی دارد و هر کسی را مجذوب و مبهوت خود می گرداند. او سالیان زیادی است که از ایران مهاجرت نموده و هم اکنون در کشور آمریکا ساکن می باشد. او با برند های بسیار معتبر جهانی در حال فعالیت است و بیش از ۱۰ سال است که حرفه مدلینگ را دنبال می‌ کند. این مدل ایرانی به عنوان یکی از پر درآمد ترین سلبریتی های اینستاگرام شناخته شده است و به عنوان جذاب ترین کراش ایرانی نیز به شهرت بالایی دست پیدا کرده است.

کراش های جذاب سن بالا

دیوید بکهام و تام کروز و مت لبلانک را می‌ توانیم از جذاب ترین کراش های سن بالا در کشور آمریکا بدانیم. این بازیگران با گذشت زمان نه تنها از محبوبیتشان کاسته نشده است، بلکه همچنان به عنوان زیبا ترین و جذاب‌ ترین کراش های دنیا به شمار می‌ روند.

کراش های جذاب دختر

کراش های جذاب دختر

کراش های جذاب دختر در سراسر جهان را می توانیم تیلور سویفت و سلنا گومز و هانده آرچل و سحر قریشی بدانیم. این افراد در ایران و در ترکیه و در کشورهای آمریکایی توانسته اند محبوبیت بالایی را به دست آورند و نه تنها در کشور خودشان بلکه در سراسر جهان چهره شناخته شده و معروف بشوند و به درآمد بسیار بالایی نیز دست پیدا کنند‌. برای شناخت بیشتر با کراش دختر از این لینک کمک بگیرید.

کراش های جذاب پسر

کراش های جذاب پسر در سراسر جهان را می توان جیسون استاتهام و رایان گاسلینگ و تام کروز و جیمی درنان بدانیم. این بازیگران در سریال های بسیار معروفی بازی کرده اند و با ایفای نقش بسیار جذابشان به شهرت خود افزوده اند. به خاطر زیبایی چهره این افراد همچنان به عنوان کراش های جذاب پسر جهان شناخته شده اند. برای ناخت بیشتر با کراش پسر از این لینک کمک بگیرید.

جنجال کراش های جذاب

نیلی افشار یکی از کراش های جذاب ایرانی می باشد که با فعالیت در اینستاگرام جنجال های زیادی را پیرامون خود به وجود آورده است. او طی رابطه اش با پویان مختاری جنجال و حواشی زیادی را در اینستاگرام به راه انداخت و هم اکنون نیز با رابطه های متعددش با افراد مختلف به این حواشی و شایعات دامن می زند.

مصاحبه با کراش های جذاب

مصاحبه با کراش های جذاب

کراش زدن در فضای مجازی انقدر مرسوم و رایج است که بسیاری از افراد در پی درمان کراش خود برامده اند و می خواهند که کراش های خود را فراموش نمایند. اما اگر شما به دنبال عکس کراش پسر و یا شناخت جذاب ترین مرد سال 2020 و جذاب ترین مردان ترکیه و مصاحبه هایی که با آنها شده است می باشید، می توانید به گوگل مراجعه کنید و یا در یوتیوب و در آپارات، به سوالات خود پاسخ دهید.

بیست مرد جذاب دنیا

در این قسمت می خواهیم جذاب ترین مرد سال و جذاب ترین کراش عشقی که دختران سراسر جهان به انها علاقه دارند را به شما معرفی نماییم. از جمله این افراد، کرم بورسین و شهاب حسینی و محمدرضا گلزار از جمله جذاب ترین کراش های ایرانی و ترکیه ای به شنار می روند و تام هاردی و تام کروز و برد پیت و جانی دپ و جیسون استاتهام و جیمی درنان و میکه له مورونه و مت لبلانک و جورج کلونی و بردلی کوپر و جیک جیلنهال و جاستین ترودو و ایان سامر هلدر و دیوید بکهام و بردلی کوپر و رایان گاسلینگ نیز از جذاب ترین کراش های آمریکایی می‌ باشند.

شوخی های جذاب مخصوص کراش

برای آنکه با شوخی ها و گفته هایتان بتوانید کراشتان را جذب خود نمایید و توجه او را به خودتان جلب کنید، نیاز است آداب معاشرت با کراشتان را بیاموزید و بدانید که کدام یک از شوخی ها می تواند او را جذب نماید. برای مثال مهم است که شما با او راجب چه موضوعی صحبت داشته باشید. اگر شما بتوانید لبخند مهربانانه و دوستانه بر لبانتان حین صحبت با او بیاورید، می توانید او را مجذوب رفتار و حرف زدن خود نمایید. حالت چهره و حالت صورت از جمله مهم ترین ویژگی حرف زدن با کراشتان می باشد.

برای مثال شما نباید صورت بی روحی داشته باشید زیرا ممکن است کراشتان فکر کند که شما از او خوشتان نمی آید. به علاوه می توانید با جزئیاتی که در رفتار و حرف زدن های او مشاهده می کنید ادامه حرف را با او داشته باشید. برای مثال اگر می بینید که او با شما راحت است شما نیز شوخی های راحتی انجام دهید تا بتوانید راجع به مسائل دیگر نیز با همدیگر صحبت نمایید و با شوخی‌هایی که می کنید، جو خود را صمیمی گردانید.

او از این طریق متوجه علاقه و کراشی که به او دارید می شود. سعی کنید با حرف هایتان باعث خنده او بشوید، زیرا اصولاً خنده و شادی بین دو نفر می تواند به نزدیکی آنها کمک نماید. حرف های خنده دار و طنز شما نه تنها می‌ تواند این پیام را به او منتقل کند که شما بسیار صمیمی هستید بلکه می‌ تواند حواس او را نیز به جزئیات رفتار و حرف زدن های شما پرت نماید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. کراش های جذاب ترکیه کدام افراد اند؟

    هانده آرچل و بوراک ازویچ را می توان جذاب ترین سلبریتی های ترکیه دانست.

  2. کراش های جذاب اینستاگرام چه کسانی اند؟

    مه لقا جابری و پونی از جمله کراش های جذاب اینستاگرام می باشند.

  3. کراش های جذاب ایرانی کدام افراد اند؟

    بهرام رادان و شهاب حسینی و حامد بهداد از جمله این کراش های مرد ایرانی به شمار می آیند.

  4. کراش های جذاب آمریکایی کدام افراد اند؟

    جیمی درنان و جیسون استاتهام به عنوان یکی از این کراش های آمریکایی شناخته شده‌ اند.

دیدگاهتان را بنویسید