بردلی کوپر کیست؟ بررسی قد، وزن و رابطه های این بازیگر

بردلی کوپر از مشهورترین بازیگران هالیوود و آهنگسازان و تهیه کنندگان عرصه فیلم های سینمایی و همچنین موسیقی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد زیادی هستند که نسبت به او علاقه زیادی نشان داده اند. Bradley Charles Cooper هم اکنون در زمینه مدلینگ در حال فعالیت می باشد و به خاطر روابط عاطفیش با بازیگران و خوانندگان و همینطور مدل های مختلف حواشی زیادی را به وجود آورده است. به خاطر همین است که افراد زیادی هستند که می خواهند درباره این سلبریتی اطلاعاتی را به دست آورند و ما نیز در ادامه قصد خواهیم داشت که شما را با این بازیگر و مدل بسیار مشهور آشنا نماییم. پس در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات ارزشمندی از زندگی شخصی و هنری او در اختیارتان قرار دهیم.

بردلی کوپر کیست؟

بردلی کوپر کیست؟

بیوگرافی بردلی کوپر در بسیاری از سایت های معتبر و سایت هایی که مربوط به بیوگرافی ها می باشد منتشر شده است و بسیاری از اطلاعاتی که از این بازیگر وجود دارد کاملا معتبر است و مورد تایید خود این بازیگر در آمده است. به همین خاطر می‌ توانیم بگوییم که اگر درباره این بازیگر کنجکاو می باشید، به راحتی می توانید نسبت به زندگی خصوصی و هنری او اطلاعات کاملی را به دست آورید. هم اکنون نام این بازیگر در لیست ۱۰۰ فرد بسیار تاثیر گذار و با نفوذ جهان دیده می شود و تمام فیلم های سینمایی که این بازیگر در آن به نقش آفرینی پرداخته است، فروش بسیار بالایی پیدا کرده اند.

بردلی چارلز کوپر که نام او در زبان انگلیسی Bradley Charles Cooper می باشد، در تاریخ ۵ ام ژانویه سال ۱۹۷۵ متولد شده است. او بازیگر و فیلمساز بسیار مشهور کشور آمریکا می باشد و در طی سال ها فعالیتش نامزد دریافت جوایز بسیار ارزشمندی شده است. او همچنین نامزد دریافت جوایز بسیار ارزشمندی مانند ۸ جایزه اسکار و یک جایزه تونی و همچنین یک جایزه گرمی شده ‌و صد ها جایزه و مقام به دست آورده است و این جوایز به عنوان بخشی از افتخارات او در کارنامه هنریش به ثبت رسیده است و کارنامه او را بسیار درخشان تر نموده است.

بازیگر معروف، Bradley Charles Cooper، تا کنون دو بار به طور رسمی اعلام نموده است که نامزد کرده و هم اکنون متاهل می باشد.‌ اولین نامزدی او در سال ۲۰۰۶ می باشد و نامزد نخست او نیز جنیفر اسپوزیتو معرفی شده است‌. آن ها در همان سال ۲۰۰۶ با هم آشنا شدند و همان سال ازدواج کردند و توانستند که زندگی بسیار خوبی را در کنار هم شروع نمایند. به هر حال به یکباره اعلام شد که زندگی آن ها به پایان رسیده است و دیگر نمی خواهند که با هم دیگر به زندگی ادامه دهند. البته این جدایی از سوی جنیفر اسپوزیتو بود زیرا او در ماه مه در سال ۲۰۰۷ درخواست طلاق نمود.

عکس های جدید بردلی کوپر را در کجا ببینیم؟

اگر مایلید که عکس های این بازیگر و فیلمساز را از طریق منابع رسمی مشاهده نمایید، پیشنهاد می کنیم که به سایت های معتبر مراجعه کنید و یا از طریق جستجو حواشی که آخرین بار برای او به وجود آمده است، به مشاهده عکس های او بپردازید. برای مثال یکی از حواشی او که تقریبا از حواشی اخیر او به شمار می آید، رابطه اش با مدل روسی ایرینا شایک می باشد که رابطه آن ها از سال ۲۰۱۵ تا سال ۲۰۱۷ بیشتر دوام پیدا نکرد و بعد از تولد دخترشان، لی، در تاریخ مارس سال ۲۰۱۷، رابطه آن ها برای همیشه به پایان رسید.

برای مثال عکس های دیگری نیز از این بازیگر منتشر شده و عکس هایی بود که مربوط به ماجرای طلاق و جدایی این بازیگر از همسرش می شد. به عنوان مثال او و همسر سابقش در سال ۲۰۰۷ جدا شدند و عکس هایی از آن دو زمانی جدا به تنهایی در خیابان ها قدم می زدند منتشر شد. سپس طی عکس های جدید تری که از این بازیگر منتشر شد، متوجه شدیم که او با سوکی واتر هاوس وارد رابطه شده است و با او در رابطه می باشد. آن ها رابطه خود را طی دو سال ادامه دادند و بعد از دو سال خبر دیگری منتشر شد که مشخص می شد او از این رابطه نیز بیرون آمده است.

آدرس پیج اینستاگرام بردلی کوپر چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام بردلی کوپر چیست؟

بردلی کوپر اینستا فعالی ندارد و هیچ گونه اکانت رسمی از خود در این شبکه مجازی به ثبت نرسانده است و به هر حال اگر کنجکاوید که بدانید چگونه ممکن است که به آلبوم کاملی از عکس های او دسترسی پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم که فن پیج بسیار پر طرفدار و مطرح او را دنبال کنید. این فن پیج با آیدی bradleycooper_original در اینستاگرام فعالیت می کند و عکس ها و کلیپ های متعددی را از این فیلمساز و بازیگر منتشر می نماید. پیشنهاد می کنیم که اینستاگرام و حتی شبکه های مجازی دیگر را منبع مناسبی برای دریافت اطلاعات بیشتر از این سلبریتی قرار ندهید.

یوتیوب بردلی کوپر

کلاب هاوس بردلی کوپر و یوتیوب او، هیچ کدام منبع خوب و معتبری برای کسب اطلاعات بیشتر از این سلبریتی به شمار نمی آیند و اگر کسی هست که قصد دارد با دنبال نمودن این سلبریتی در اینستاگرام و یا یوتیوب و کلاب هاوس به آشنایی بیشتری از او به دست آورد. آنگاه خود متوجه خواهد شد که این تصمیم خوبی نمی باشد زیرا بردلی کوپر در کل در شبکه های مجازی فعالیت نمی کند و از این طریق قصد دارد که تمام فعالیت های خود را در تنها دنیای مجازی پیش ببرد.

جوایز و افتخارات بردلی کوپر

از جمله جوایز موسیقی که تا کنون به این بازیگر اهدا گردیده است، جایزه آنتونی اسکوئید به شمار می رود. این جایزه هر ساله تنها به بهترین فرد برای موسیقی آکادمیک معتبر تعلق می گیرد. به هر حال مدت ها پیش، در مراسمی در سال ۱۳۹۸ خبری منتشر شد که قرار است جایزه آن سال به بردلی کوپر تعلق پیدا کند‌. این بازیگر و فیلمساز در این مراسم حضور پیدا کرد و با توجه به میزان دستاورد های او در آن سال تصمیم بر این شد که او جایزه خود را در آن مقام دریافت نماید. او هم چنین جایزه بسیار ارزشمند و مهم گرمی را نیز در سال ۲۰۰۸ از آن خود نموده است و در سال ۲۰۰۸ بود که این بازیگر همه تلاش خود را انجام داد که جایزه بفتای موسیقی فیلم را نیز به دست آورد.

احتمالا شما نیز در جریان هستید که به بهترین اجرای پاپ دو نفره از سال ۱۹۵۸، به صورت هر ساله در کشور آمریکا جایزه داده می شود و برگزاری بهترین اجرای پاپ دو نفره به جوایز ارزشمندی منجر می شود که در آن، جوایز بسیار خوبی نیز به سلیقه خودشان داده می شود. پنجاه و پنجمین مراسم این دوره از مسابقات، بهترین اجرا دو نفره تا کنون بوده است که گفته شده است به خاطر همخوانی و همینطور اجرای دو نفره بردلی کوپر و همراهش در این مراسم داده شد‌.

بردلی کوپر در چه فیلم هایی ایفای نقش کرده است؟

بردلی کوپر در چه فیلم هایی ایفای نقش کرده است؟

تا کنون این بازیگر و فیلمساز در چندین فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی به نقش آفرینی پرداخته است و در طی همه این سال ها از او فعالیت های بسیار حرفه ای به نمایش درآمده است و به همین خاطر می باشد که افراد زیادی طرفدار او شده اند و هم اکنون از او به عنوان یکی از تاثیرگذار ترین افراد جهان یاد می شود و طرفداران او علاقه زیادی به دنبال کردن تمام آثار او نشان داده اند‌. به هر حال در ادامه مطلب، اطلاعاتی را برایتان فراهم نموده ایم تا در این زمینه به آگاهی نسبی درباره آثار این سلبریتی دست پیدا کنید، پس در ادامه مطلب همراهمان باشید.

ستاره ای متولد شده است

ستاره‌ ای متولد شده‌ است، نام یکی از فیلم های سینمایی می باشد که Bradley Charles Cooper در آن نقش آفرینی نموده است و موفق شده است تا برای نقش آفرینی در این فیلم سینمایی، جوايز بسیار ارزنده و ارزشمندی را به دست آورده است‌. ژانر این فیلم، رمانتیک و عاشقانه است و به عنوان یکی از بهترین فیلم های موزیکال سال ۲۰۱۸ از آن نام‌ برده می شود. لیدی گاگا و بردلی کوپر و اندرو دایس و سام الیوت از بازیگران نامی و سرشناس این فیلم سینمایی می باشند که با نقش آفرینی خوبشان، باعث شدند تا این فیلم سینمایی از کیفیت و ارزش بسیار زیادی برخوردار شود.

خماری

خماری نام یکی از فیلم های سینمایی بسیار معروفی است که این بازیگر در آن به نقش آفرینی پرداخته است و همچنان نیز از بازی او در این فیلم سینمایی استقبال زیادی انجام شده است و طرفداران او بازخورد های بسیار خوبی را نسبت به نقش آفرینی او در این فیلم سینمایی نشان داده اند‌. این فیلم سینمایی در ژانر طنز و کمدی ساخته شد و در سال ۲۰۰۹ نیز به عنوان یکی از محصول های بسیار پر فروش کشور آمریکا شناخته شد. کارگردانی این فیلم سینمایی بسیار طنز، بر عهده تاد فیلیپس بوده است. همچنین باید این موضوع را یادآور شویم که این فیلم سینمایی فروش بسیار زیادی داشته است.

تک تیرانداز آمریکایی

تک تیر انداز آمریکایی نام یکی دیگر از فیلم های سینمایی است که این بازیگر در آن حضور داشته است و اکران آن به کسب شهرت بیشتر به این بازیگر کمک زیادی نموده است. کلینت ایستوود کارگردانی این فیلم سینمایی را بر عهده داشت و جیسون هال نیز نویسنده آن می باشد. این فیلم سینمایی ژانر جنگی دارد و یکی از فیلم های بسیار خاص و جدید برای Bradley Charles Cooper به شمار می آید و روایت گر داستان زندگی یک تیر انداز می باشد.

دفترچه امید بخش

نام یکی دیگر از آثاری که Bradley Charles Cooper در آن به نقش آفرینی پرداخت، دفترچه امید بخش می باشد. این فیلم در ژانر کمدی و درام و عاشقانه ساخته و تولید شده است و برگرفته از یک رمان است که در سال انتشارش فروش بسیار زیادی پیدا کرده است. متیو کوئیک فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته است و رابرت دنیرو و جنیفر لارنس و Bradley Charles Cooper نیز در این فیلم سینمایی نقش آفرینی نموده اند.

سوخته

فیلم سینمایی سوخته حاصل تلاش بی وقفه یک گروه فیلمسازی بسیار قدرتمند می باشد که در ژانر طنز این فیلم سینمایی را تولید نموده اند. جان ولز نام کارگردان این فیلم سینمایی می باشد و ستاره های بسیار شرشناسی نیز همانند بردلی کوپر و دانیل برول و سینا میلر و متیو روس و اما واتسون، در این فیلم سینمایی حضور به همراه رسانده اند. این نکته را نیز باید یادآوری نماییم که این فیلم سینمایی در تاریخ سی اکتبر سال ۲۰۱۵ ساخته شده و با کمک کمپانی وینستون به انتشار در آمده است.

همسر بردلی کوپر کیست؟

جنیفر اسپوزیتو نام همسر سابق و نخست این بازیگر و فیلمساز می باشد که به عنوان یکی از بهترین هنرپیشه های آمریکایی شناخته و معرفی شده است. او از سال ۱۹۹۵ تا به این سال مشغول فعالیت در عرصه بازیگری می باشد و توانسته از خود آثار بسیار خوبی در زمینه بازیگری به جای بگذارد. از جمله فیلم های این بازیگر می توان به نجیب زادگان و اونجوری با مزه تره و هنوز یادمه تابستان پیش چه کردی، اشاره نمود. او در سال ۲۰۰۶ به عنوان همسر بردلی کوپر شناخته شد و در سال بعد نیز خبر جدایی آن ها سینما هالیوود و طرفداران آن ها را شگفت زده نمود. این بازیگر در تاریخ ۱۱ ام ماه آوریل در سال ۱۹۷۳ متولد شده است و هم اکنون در حدود ۴۸ سال سن دارد.

چه حاشیه هایی برای بردلی کوپر به وجود آمده است؟

چه حاشیه هایی برای بردلی کوپر به وجود آمده است؟

از حواشی اخیری که برای این بازیگر به وجود آمده است، می توان به ماجرای بردلی کوپر و ایرینا شایک و لیدی گاگا اشاره نمود. فیلم سینمایی که اخیرا بردلی و لیدی گاگا در آن فعالیت داشتند باعث شد که بسیاری از افراد گمان کنند که رابطه آن ها بسیار صمیمی و خوب است و به خاطر آن دو بوده است که ایرینا شایک گمان کرده که بین آن دو سرد شده است و هر کاری که کرد هم باز نتوانست رابطه بین خود و همسرش را بهبود ببخشد. این که این حدس و گمان درست است یا خیر تا حد زیادی هنوز در حد شایعه باقی مانده است اما گمان می شود که بین لیدی گاگا و این بازیگر ماجرا هایی وجود دارد.

مصاحبه با بردلی کوپر

بردلی کوپر ویکی پدیا بسیار دقیق و معتبری دارد و تا کنون اخبار متعددی نیز همانند همکاری بردلی کوپر و تیلور سوئیفت و بردلی کوپر و لیدی گاگا در عرصه موسیقی و همکاری بردلی کوپر و اسکارلت جوهانسون در عرصه بازیگری در ویکی پدیا منتشر شده است و باعث شده تا در ویکی پدیا بتوانید اخبار موثقی را از این بازیگر مورد مطالعه قرار دهید. علاوه بر آن مصاحبه های متعددی که با این بازیگر انجام شده است نیز اطلاعات خوب و ارزشمندی از او در اختیارمان قرار داده که هم اکنون می توانید این اطلاعات را در پلتفرم هایی مانند آپارات و یوتیوب مشاهده نمایید.

بردلی کوپر و ایرینا شایک هنوز با هم در ارتباط هستند؟

نقش آفرینی های بردلی کوپر و رابرت دنیرو و بردلی کوپر و جیم کری هیچ کدام به اندازه نقش آفرینی او با لیدی گاگا به ایجاد جنجال و حواشی متعدد ختم نشد و می توان دلیل آن را این دانست که علاقه ای میان او و لیدی گاگا به وجود آمده است‌. به همین خاطر است که این بازیگر نتوانست دیگر با ایرینا شایک زندگی خود را ادامه دهد و میان آن دو سرد شد. فرزند بردلی کوپر، لی، از این همسرش می باشد اما باز هم تبدیل به دلیلی محکم برای ادامه زندگی او با این مدل روسی نشد.

آهنگ های بردلی کوپر

آهنگ های بردلی کوپر

از جمله آثار او در عرصه موسیقی می توان به آهنگ ها و ترک های موسیقی همانند من دوباره عاشق نمی شوم و شاید وقتشه و نمیدونم این چه عشقی هست و ستاره ای متولد شده است، اشاره نماییم. تمام این آثار در سال ۲۰۱۸ تولید و ساخته شده اند و بردلی کوپر با انتشار این آهنگ ها توانست بار دیگر نام خود را در عرصه موسیقی نیز زنده نگه دارد. این بازیگر و فیلمساز از تهیه کنندگان بسیار سر شناس و مشهور در عرصه موسیقی می باشد که در زمینه آهنگسازی نیز استعداد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

علت جدایی بردلی کوپر از همسر اولش چه بود؟

اگر بخواهیم به علت جدایی این بازیگر از همسر اولش بپردازیم نیاز است که مو شکافانه شخصیت بردلی کوپر را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم. دلیل این موضوع آن است که این بازیگر تا کنون با دختران بسیار مشهوری وارد رابطه شده است و این موضوع که تمام این دختران نسبت به او چندان رضایت نداشته اند، مورد توجه همه قرار گرفته و بر همگان به اثبات رسیده است. حتی ایرینا شایک نیز به این موضوع اشاره نموده که بردلی هیچگاه زیر بار یک زندگی بسیار خوب و عاشقانه نمی رود و نمی خواهد که تعهد خود را در یک رابطه نشان دهد. به همین خاطر است که او بعد از چند سال جدال و بحث نتوانست رابطه خود را حفظ نماید؛ آن ها حتی بعد از آن که صاحب یک دختر شدند هم نتوانستند زندگی خود را ادامه دهند و مجبور شدند که از هم دیگر جدا شوند.

بردلی کوپر در فیلم جوکر چه نقشی داشت؟

دریافت جایزه اسکار بردلی کوپر باعث شد که بسیاری از طرفداران و علاقه مندان او، چشم انتظار نقش آفرینی های متعدد دیگر او در دیگر فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی از او باشند و حتی بسیاری از افراد منتظر بودند که او همچنان به عنوان فیلمساز فعالیت کند. به هر حال تمام این فعالیت ها برای او در کنار هم معنی پیدا می کرد و او هیچگاه دوست نداشت که به عنوان آدم تک بعدی فعالیت کند و تنها در یکی از این عرصه ها مشغول به انجام فعالیت شود. برای مثال با جستجو آهنگ بردلی کوپر متوجه خواهید شد که او در این زمینه نیز بسیار با استعداد است و در این راستا فعالیت های با کیفیتی از خود ارائه می کند.

به همین خاطر بود که بعد از پخش فیلم سینمایی جوکر بسیاری از افراد مایل بودند که بدانند آیا بردلی کوپر در قسمت آینده این فیلم سینمایی نیز حضور پیدا می کند و یا این که حضور او در این فیلم سینمایی به طور کامل لغو شده است‌؟ همانطور که مدت ها پیش خبری منتشر شد و طی آن متوجه شدیم که کارگردان فیلم سینمایی جوکر بر این باور است که اگر روند داستان این فیلم به طوری پیش رفت که به حضور بتمن نیاز پیدا شود، حتما از حضور فعال این بازیگر بهره خواهد برد‌.

به گفته هالیوود ریپورتر این فیلم سینمایی در قسمتی دیگر بدون شک تولید و ساخته می شود و در این قضیه هیچ گونه شکی وجود ندارد اما این که تاد فیلیپس و واکین فینیکس این خبر را تایید کنند هم قدری زمان بر خواهد بود. استودیوی وارنر، منبع خبری دارد که بسیار به آن نزدیک می باشد و این رسانه خبری ادعا نموده است که حتی برای حضور بردلی کوپر در قسمت سوم این فیلم سینمایی نیر فکر هایی شده است و همه باید منتظر باشیم که ترکیب نهایی بازیگران و کارگردانان این فیلم سینمایی را بدانیم و از آن سر در بیاوریم.

سوالات متداول

  1. بردلی کوپر کیست؟

    او یکی از کارگردانان و فیلمسازان و بازیگران بسیار مشهور آمریکایی می باشد که در عرصه تهیه کنندگی موسیقی نیز فعالیت می‌ کند و به خاطر فعالیت در عرصه های مختلف شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است.

  2. بردلی کوپر در چه عرصه هایی فعالیت می کند؟

    او در عرصه هایی مانند بازیگری و موسیقی و کارگردانی و فیلمسازی فعالیت می کند و از او به عنوان تهیه کننده موسیقی نیز یاد می شود

  3. نام فرزند بردلی کوپر چیست و فرزند او از کدام همسرش می باشد؟

    لی، نام فرزند او می باشد و جنسیت فرزندش نیز دختر است. این فرزند از همسر دوم او، آیرینا شایک می باشد که به تازگی از او جدا شده است‌.

  4. همسر سابق بردلی کوپر کیست و دلیل جدایی آن ها چه بود؟

    همسر سابق بردلی کوپر، ایرینا شایک می باشد که مدل زیبای روسی است و دوست پسر سابق او نیز کریستیانو رونالدو می باشد‌. او در حدود ۵ سال با بردلی کوپر زندگی کرد و حاصل ازدواج آن ها دختری به نام لی شد اما آن ها پس از مدتی به تفاهم نرسیدند و از یک دیگر جدا شدند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید