تمام رکوردهای پرسپولیس با برانکو و یحیی گل محمدی در لیگ برتر +

تیم پرسپولیس یکی از تیم های باشگاهی بسیار موفق و معروف درکشور ایران می باشد. این تیم باشگاهی بسیار با تجربه ایرانی توانست از ابتدای شروع فعالیت خود تا اکنون به موفقیت های بسیار قابل توجهی دست پیدا کند. این تیم باشگاهی بسیار موفق و پر طرفدار در تمام سنین توانست تا اکنون رکود های بسیار زیادی توسط باشگاه و بازیکنان خود در تاریخ فوتبال ایران ثبت کند. در ادامه شما دوستان عزیز و همراهان گرامی می توانید با رکوردهای پرسپولیس یکی از برترین تیم های ایران و آسیا آشنا شوید.

قبل از بررسی این رکورد ها توصیه می کنیم نگاهی به لینک های زیر بیندازید :

بهترین رکوردهای پرسپولیس در لیگ برتر کدامند؟

بهترین رکوردهای پرسپولیس در لیگ برتر کدامند؟

باشگاه ورزشی بسیار فوق العاده معروف در تهران به نام پرسپولیس یکی از نخستین باشگاه های حرفه ای در ایران می باشد. این باشگاه ورزشی بسیار محبوب توانست فعالیت ورزشی خود را در فوتبال از دهه هزار و سیصد و چهل شمسی آغاز کند و تا اکنون موفقیت های بسیار زیادی بدست بیاورد. باشگاه فوتبال پرسپولیس از همان ابتدای شروع فعالیت خود توانست با استقبال بسیار مردم به موفقیت های بسیاری مانند کسب چهارده عنوان قهرمانی در لیگ های سراسری را به خود اختصاص دهد. این تیم همچنین توانست درادامه فعالیت بسیار حرفه ای خود در فوتبال در زمان بسیار اندک پیشرفت بسیار زیاد و قابل توجهی کند. برای بررسی بهترین رکوردهای فوتبال این تیم در ادامه همراه ما باشید.

بهترین رکوردهای پرسپولیس در جام حذفی ایران

تیم باشگاهی بسیار قوی و حرفه ای پرسپولیس با تلاش بسیار زیاد بازیکنان و کادر باشگاهی از سال دو هزار و هفده میلادی تا سال دو هزار و بیست یک میلادی عنوان قهرمانی لیگ سراسری جام حذفی کشور ایران را به خود اختصاص دهد. این تیم توانست به سرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین تیم های قاره آسیا و کشور ایران شود و طرفداران بسیار زیادی در داخل ایران و خارج از ایران بدست بیاورد. این تیم دارای رکورد های بسیار زیادی در لیگ سراسری جام حذفی ایران و آسیا می باشد. شما دوستان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قهرمانی تیم پرسپولیس می توانید به وبسایت های متعبرمرتبط به فوتبال ایران مراجعه کنید.

این تیم در لیگ قهرمانان آسیا چه رکورد هایی دارد؟

این تیم در لیگ قهرمانان آسیا چه رکورد هایی دارد؟

این باشگاه ورزشی بسیار امکانات خاص و استثنایی برای فوتبالیست های خود دارد. این تیم زمان مربی بسیار معروف و محبوب خود برانکو در یکی از مسابقات بسیار حساس و جنجالی خود در لیگ قهرمانان آسیا عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و با این پیروزی بسیار ارزشمند نام خود را بین برترین تیم های باشگاه فوتبال آسیا برای همیشه به ثبت رساند. این تیم بسیار قدرتمند و فوق العاده توانست پس از کسب اولین عنوان قهرمانی در لیگ آسیا، دومین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد و باعث سرافرازی تمامی ایرانیان در عرصه ورزشی بسیار پرطرفدار فوتبال شود.

مقایسه رکورد های استقلال و پرسپولیس

همانطور که می دانید مسابقه دربی تیم باشگاه پرسپولیس مقابل تیم باشگاه استقلال یکی از هیجانی ترین و پر طرفدار ترین مسابقات فوتبال ایران محسوب می شود. رکورد تیم استقلال در دربی به ثمر رساندن چهار گل به تیم پرسپولیس در یک بازی می باشد. رکورد تیم پرسپولیس در بازی دربی به ثمر رساندن شش گل به تیم استقلال می باشد.

کدام بازیکن رکورد بیشترین بازی برای این تیم را دارد؟

کدام بازیکن رکورد بیشترین بازی برای این تیم را دارد؟

تیم پرسپولیس یکی از تیم های بسیار معروف و فعال در سطح جهانی شناخته می باشد. این تیم از شروع فعالیت خود در این عرصه تا اکنون دارای فوتبالیست ها و مربی های بسیار فوق العاده و استثنایی بوده است. فوتبالیست های بسیار عالی و توانمند تیم پرسپولیس از برترین فوتبالیست های جهان می باشند که توانستند تا اکنون رکوردهای بسیار جالب و ارزشمندی را به نام خود و باشگاه خود به ثبت برسانند. این تیم بسیار موفق در حال حاضر دارای دو تا از بهترین و استثنایی ترین فوتبالیست های جهان به نام آقای وحید امیری وآقای احمد نوراللهی می باشد. این دو بازیکن بسیار توانمند و حرفه ای هستند و تا اکنون توانستد رکوردها و موفقیت های زیادی برای باشگاه کسب کنند.

جدید رکوردهای پرسپولیس کدامند؟

پرسپولیس یک باشگاه ورزشی بسیار موفق در شهر بزرگ تهران می باشد که در حال حاضر وزارت ورزش و جوانان مالکیت این باشگاه را دارند. این باشگاه فوتبال بسیار معروف توانست رکورد جدید خود را پس از کسب پنجمین قهرمانی خود در لیگ برتر ایران، به عنوان اولین تیم که توانست پنج مرتبه عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص دهد، در تاریخ رکوردهای ایران به ثبت برساند. این تیم در نظر سنجی بین علاقه مندان به فوتبال به عنوان محبوب ترین تیم در ایران و آسیا شناخته شده است.

پرسپولیس برای رکورد های خود چه پاداش هایی گرفته است؟

تیم این بسیار بی نظیر با مربی و بازیکنان فوق العاده خود از شروع فعالیت خود در این عرصه تا کنون پاداش های بسیاری برای کسب عنوان قهرمانی کسب کرده است. این تیم فوق العاده پس از کسب دو مرتبه عنوان نایت قهرمانی در لیگ قهرمان آسیا مبلغ بسیار قابل توجهی از ای اف سی به عنوان پاداش دریافت کرده است. این پول و جایزه بسیار چشم گیر تمام و کمال متعلق به باشگاه ورزشی پرسپولیس می باشد. باشگاه پرسپولیس این پول را صرف جذب بازیکنان بسیار حرفه ای می کند.

رکوردهای پرسپولیس در دربی تهران

رکوردهای پرسپولیس در دربی تهران

همنطور که می دانید تیم ورزشگاهی پرسپولیس تا اکنون رکوردهای بسیار جنجالی در دربی تهران به نام به ثبت رسانده است. این تیم توانست در مسابقات دربی تهران مقابل تیم بسیار محبوب و پرطرفدار استقلال برنده چهار بازی به صورت متوالی شود و این رکورد بسیار جالب و جنجالی را به نام خود به ثبت برساند. تیم بسیار فوق العاده پرسپولیس توانست در یکی از مسابقات دربی تهران مقابل تیم بسیارحرفه ای استقلال رکورد بیشترین تعداد گل در بازی دربی تهران را به نام خود به ثبت برساند. این بازی بسیار جنجالی و هیجانی با به ثمر رساندن شش گل به نفع پرسپولیس به اتمام رسید.

اسطوره های پرسپولیس چه رکورد هایی دارند؟

اسطوره های پرسپولیس بسیار زیاد هستند زیرا این تیم باشگاهی بسیار معروف تا اکنون با بازیکنان بسیار توانمند و با استعداد همکاری کرده است. یکی از اسطوره های تیم پرسپولیس آقای علی دایی می باشد. او توانست پس از به ثمر رساندن صد و نه گل عنوان آقای گل جهان را به خود اختصاص دهد. او پس از بازی در تیم پرسپولیس عنوان مربی گری پرسپولیس را به خود اختصاص داد.

رکورد بیشترین برد متوالی برای این تیم چقدر است؟

همانطور که می دانید پرسپولیس نام خود را به عنوان رکورد دار در لیگ قهرمانی آسیا برای همیشه به ثبت رسانده است. تیم پرسپولیس توانست با کسب پنج مرتبه عنوان قهرمانی جام لیگ آسیا رکورد بیشترین برد متوالی خود را در تاریخ فوتبال ایران به ثبت برساند. این تیم توانست با کسب این رکورد باعث سرافرازی ایرانیان شود.

رکورد کم ترین باخت برای این تیم تهرانی چقدر است؟

رکورد کمترین باخت تیم باشگاه فوتبال پرسپولیس در دربی تهران مقابل تیم استقلال می باشد. شما دوستان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر صفحه رسمی اینستاگرام تیم پرسپولیس را دنبال کنید.

تلخ ترین رکورد های پرسپولیس کدامند؟

تلخ ترین رکوردهای پرسپولیس کدامند؟

یکی از تلخ ترین و نااحت کننده ترین رکوردهای تیم بسیار معروف و محبوب ورزشگاه پرسپولیس کسب مقام دوم در لیگ قهرمانی می باشد. این که این تیم با این همه زحمت فراوان نتوانستد مقام اول قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهد بسیار ناراحت کننده و تلخ می باشد.

رکورد های سرخ پوشان در سوپر جام ایران

سوپر جام حذفی به معنی مسابقه بسیار هیجانی بین قهرمان جام حذفی و قهرمان لیگ فوتبال که در ادامه مشخص می شود کدام یک از تیم های قهرمان قوی تر و حرفه ای تر می باشد. در آخرین مسابقات سوپر جام حذفی ایران، سرخ پوشان ایرانی مقابل تیم فولاد شکست خوردند. تیم پرسپولیس از شروع فعالیت خود در دهه چهل تا اکنون رکوردهای بسیاری در سوپر جام حذفی به نام خود ثبت کرده است.

سوالات متداول

  1. رکورد تیم استقلال در دربی مقابل پرسپولیس چند گل می باشد؟

    تیم باشگاه فوتبال بسیار معروف و حرفه ای استقلال تهران توانست در مسابقات بسیار جنجالی و هیجان انگیز دربی تهران مقابل تیم باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران چهار گل بی نظیر را در یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز به ثمر برساند و نام خود را در تاریخ فوتبال تهران ثبت کند.

  2. رکورد تیم پرسپولیس در مسابقات جام قهرمانی آسیا چیست؟

    تیم باشگاه ورزش فوتبال پرسپولیس تهران توانست با تلاش بسیار زیاد بازیکنان و کادر ورزشگاه در مسابقات بسیار هیچان انگیز و جنجالی جام قهرمانی لیگ آسیا عنوان رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

  3. رکورد تیم پرسپولیس در مسابقات جام حذفی ایران چیست؟

    تیم بسیار معروف و محبوب ورزشی پرسپولیس تهران توانست باتلاش بسیار فوتبالیست ها و مربی تیم در مسابقات جام حذفی لیگ سراسری ایران پنج بار عنوان قهرمانی متوالی را به خود اختصاص دهد و تبدیل به یکی از محبوب ترین تیم های ایران و آسیا شود.

  4. رکورد تیم باشگاه ورزشی پرسپولیس در مسابقات دربی چند گل می باشد؟

    تیم بسیار محبوب و مشهور پرسپولیس توانست در مسابقه بسیار پر طرفدار و هیجانی دربی مقابل تیم بسیار محبوب و حرفه ای استقلال تهران شش گل بسیار استثنایی را به ثمر برساند و رکورد خود را به عنوان پر گل ترین تیم فوتبال در مسابقات دربی تهران در تاریخ فوتبال ایران به ثبت برساند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید